středa 1. dubna 2009

NV: Den jedenáctý a půltý

Po bujné noci v Las Vegas a hodině jízdy autem jsme během svačiny zjistili, že je nás o jednoho víc.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, Štaflíku a Veverko! Zdravím vás i ostatní a dík za skvělou reportáž!
táta
P.S.: Není Afro do fotky přimontovaná?

Anonymní řekl(a)...

Aha! Píšu rychleji než se dívám a přemýšlím. Teď to vidím, hm. Ostatně je 1.duben, že? :-)
táta

Anonymní řekl(a)...

Jeee, tak mi jednu Betynku poslete smahem sem ;-)
Nadherne fotky a jeste krasnejsi reportaze!! :-)
Mejte se moc hezky!!!
PS: Doufam, ze jeste neni pozde, Betynko, ale:
Marcelka Sceviku, Riegrova 54, Pribram, 26101. Obavam se, ze do Aberdeenu uz by to neprislo...ale vis co, klido pido mi pohled privez, posilat nic nemusis ;-) Uz se na tebe MOOOOOC tesim!!!

Anonymní řekl(a)...

No vida, už se nebojím, že by se mi Afro nevrátila z Ameriky! Ta druhá ať si tam se Štaflíkem klidně zůstane...:-)Moc se na Tebe těšíme.
Zdravím všechny a přeji šťastný návrat domů.

Žíla

Anonymní řekl(a)...

Velký dík Štaflíkovi, za tak krásné zprostředkování kontaktu s vámi všemi. Štaflíku umíš báječně fotit!

Mějte se páčko...ještě jednou Žíla

Ondřej Kubera řekl(a)...

Děkujeme za bohaté komentáře. Žílo, ani jedna fotka z tohoto putování není moje! (já tu pouze natáčím) Publikuji se svolením nádherné fotky od Čerwa a Veverky. Budu muset autorskou chválu pět v nějakém budoucím příspěvku, zaslouží si.