pátek 17. dubna 2009

Wal-Mart a jeho politika půjčování

Možná víte, že Wal-Mart v USA má takovou politiku, že můžete zboží vrátit do 90 dnů od nákupu a peníze dostanete zpět. Samozřejmě to má pár omezení, že média s hudbou nebo software musí zůstat neotevřeny a na řadu věcí je ta doba zkrácená (GPS - 15 dnů, foťáky - 30 dnů). Každopádně když jsem slyšel, že to funguje spolehlivě, rozhodl jsem je prověřit "nákupem" videokamery pro výlet na západ. Dával jsem na ní dvakrát víc bacha, aby se jí nic nestalo. Natáčelo a vůbec manipulovalo se s ní pohodlně, ale kvalita obrazu je dost špatná a fakt s tím nejsem spokojen. Tak jsem měl aspoň nějaký důvod, který jsem mohl říci paní v Customer Service, když jsem ji skoro po měsíci šel vrátit. Sice zkontrolovali, že nechybí žádné části, ale nezajímalo je, zda vůbec funguje. Peníze na kartě jsem měl zpět za 2 dny, hotovost za pouzdro na kameru mi dali okamžitě. Takže z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že jejich Return Policy opravdu platí.

 

Mimochodem, na videu se pracuje. Až se vzpamatuju z nevysvětlitelné chyby, kterou mi Sony Vegas Studio hází, a smířím se s tím, že kus práce budu muset dělat znovu, tak budu zase pokračovat.

Žádné komentáře: