pondělí 27. dubna 2009

Shrnutí týdne mezinárodní kultury

Jednou jsem tu otevřel téma International Culture Week, tak se sluší a patří k tomu vrátit. Bohužel jsem se díky škole a práci nemohl zúčastnit všech akcí, ale některé jsem stihl.

  • Opening Ceremony - viz minule
  • Food and Traditions - Spousta jídla a diskuze s paní profesorkou.
  • How to Conquer Europe - Lukášova prezentace a přiblížení Evropy. Po půl hodině jsem musel běžet na večerní školu, ale stihl jsem ochutnat knedlíky s omáčkou a masem made by Willy z cateringu.
  • Importance of Second Language - nemohl jsem se zúčastnit, ale diskuze se prý povedla
  • South Asian Night - Pro mě celkem zklamání. Žádná kultura či prezentace, pouze jídlo a i to bylo hned fuč. Aspoň tam měla stánek Sujana z Nepálu a její rýžová kaše s oříšky byla vynikající!
  • International Festival and Study Abroad Fair - Povedené, každá země měla svůj stůl, kde se prezentovala.  Více prozradí fotky - vč. našich gulášových příprav.
  • Closing Ceremony - O vydařeném kulturním večeru se zmíním v samostatném článku.
  • Around The World - Každý Minerva House jako jeden kontinent. Obešel jsem dva a neměl jsem pocit, že by tyto party výrazně vybočovaly z průměrných amerických. Vazby na světadíly mě asi také minuly. 

Měl jsem trochu větší očekávání od těch akcí, které byl letos novinkou. Nicméně festival a kulturční večer se vydařili a celý přípravný tým si určitě zaslouží velkou poklonu. Hlavně Lukáš, který  to měl celé pod palcem. 



Žádné komentáře: