úterý 28. dubna 2009

JFK - HEL - PRG

Někdy jsem se chtěl podívat do Skandinávie, ale nečekal jsem, že to přijde už  ráno 4. srpna. No dobře, bude to jen 45 minut, které budu mít na přestup v Helsinkách.  Po všech minulých strastiplných zážitcích s kupováním letenek (chtěl jsem o nich psát, ale budu si šetřit nervy) šlo tohle nějak hladce a rezervační systém mi nekladl žádné zábrany. Takže se povedlo ulovit let o pět tisíc levnější než s ČSA, které jinak vedou pro začátek srpna na dráze New York - Praha. Po zaplacení a doručení potvrzení o platbě mi časem jen tak přišel email, že letenka má mládežnický tarif a že musí vidět nějaký doklad, kde bude moje jméno a datum narození. Fotku ISIC karty jsem emailem posílal poprvé.

 

Nemáte někdo zkušenost s Finnair, ať vím, co mě čeká?

Žádné komentáře: