neděle 28. června 2009

Boston - část třetí

O Bostonu už tady bylo


Minulý víkend byl tedy do určité míry opakováním (např. Freedom Trail, Boston Common, Quincy Market…), ale přesto se našly nějaké novinky.

  • Ubytování jsme měli společně s Honzou a večer jsme se potkali i se Sarah, Beatriz, Thomasem a Clarissou.
  • Mile mě překvapila večerní a noční atmosféra města. Žije to tam a působí to příjemně.
  • Na večeři jsme zašli do restaurace, které kralovala ženská, která mi vybavila vzpomínky z Utahu. Nebylo to tak šílené jako tenkrát, ale stejně byla prdlá. Jídlo ale bylo skvělé, slušné porce a bonusová chilli paprička byla asi to nejpálivější, co jsem kdy měl (rozbrečelo mě to a zahýbalo to se mnou více než salsy v Mexiku).
  • Nechali jsme se vyvézt do 50. patra Prudential Tower (2. nejvyšší budova v Bostonu).
  • Hlouběji jsme prozkoumali kampus M.I.T.
  • Když to nevyšlo ve Filadelfii, dal jsem si cheese steak v Quincy Market. A cheesecake taky.




Žádné komentáře: