úterý 28. října 2008

Boston - část první

Než jsem se stihl vzpamatovat z New Yorku, už tu byl první výlet mezinárodních studentů - do Bostonu. Hned řidič autobusu nás obohatil - udělat z tříhodinové jízdy čtyřhodinovou není zas takové umění, ale nechat do autobusu pršet a couvat s ním na světelných křitovatkách nebo dálnici - za tím už musí být trochu odvahy.

Centrem města kolem nejdůležitějších historických památek vede tzv. Freedom Trail, která je značená červenými čarami nebo cihlami v dlažbě. Chtěl jsem si ji projít, tak jsem se přidal k početné skupině, která ji vyrazila následovat. Na první křižovatce jsem zjistil, že mají namířeno do aquaria. Ostatní už byli pryč, tak jsem kráčel po "Stezce svobody" jen s Duggiem z Anglie. Když krátce poté dychtivě zapadl do nějakého muzea, potkal jsem Yapenga z Číny. Navštívili jsme mimo jiné Quincy Market (pod kopulí této tržnice se nachází desítky fast-foodů nejrůznějších kuchyní), Paul Revere House (nejstarší dům v Bostonu) či USS Constitution. Yapeng si chtěl zajet nakoupit nějaké potraviny do čínské čtvrti a já jsem se metrem vydal do sousední Cambridge, sídla proslulých Harvard University a M.I.T. O nich si přečtete něco až zítra, ale fotky z celého výletu si můžete prohlédnout už teď.

Žádné komentáře: