čtvrtek 16. října 2008

Reklama reklama článek reklama

Další pokračování "5 otázek pro…" vyjde až příští týden, protože se soubor redakci nepodařil otevřít. Jak se později dočtete, Sarah se Zdeňka mimo jiné ptá, jak by popsal USA třemi slovy. Zdeněk jako jedno z nich zmiňuje "commercial". Už jsem zde dříve naťukl téma televize, možná ale ještě více mě zarazil tisk. Po prolistování například slavných a seriózních The New York Times (cena $1.50), mi přijde, že v nich je poměr reklamy přibližně stejný, jako v plátcích, které v Praze dostanete každé ráno zadarmo. Noviny jsou mohutné, ale když dolistujete na konec, reklama přes celou pravou stránku a přes půlku levé vám už přijde něco jako standard. Z časopisů třeba National Geographic Adventure je na tom ještě lépe - tam se články musí vyloženě hledat - mezi některými je až 11 stránek reklam.

Žádné komentáře: