středa 15. října 2008

Různě proti chudobě

Letos to je poprvé, co ani na chvíli nebudu pomáhat stavět školu v Africe účastí na sbírce skautů a Člověka v tísni, která právě běží. Doufám, že za mě aspoň někdo z nějakého českého čísla pošle DMSku („DMS AFRIKA“ na telefonní číslo 87777) :-)

Jakých charitativních akcí se účastní místní skauti? Když jsem byl minulý týden na jejich radě, párkrát se tam zmínily nějaké tašky, ale nejprve jsem moc nerozuměl. Až při odchodu jsem zahlédl balíky igelitek a po nahlédnutí na jednu z nich jsem pochopil. Skauti roznáší tašky lidem, kteří je později naplní jídlem a nechají před domem, skauti je o sobotách posbírají a dopraví do místních spižíren, kostelů a útočiští pro bezdomovce. Celý projekt na boj proti hladu se jmenuje Scouting For Food, funguje od brzkých začátků skautského hnutí a postupně přichází s dalšími vylepšeními - jako je distribuce patřičných igelitek samotnými supermarkety či možnost zadat na online mapách lokaci dárce, který bude mít připravenou tašku s jídlem, což skautům proces sběru hodně zjednoduší.

Mimochodem, víte že je dneska Blog Action Day? Chudoba. Jedno téma, tisíce hlasů. Čtenáři-blogeři, třeba to taky ještě stihnete...

Žádné komentáře: