čtvrtek 25. září 2008

250 miliard hodin ročně

Když bych se měl transformovat do průměrného Američana, jednou z věcí, s kterou bych měl problém, by bylo sledování televize průměrně 4 hodiny denně. Zatímco televizi vlastní 99% domácností (průměrná domácnost má dokonce více než 2 přístroje) a dohromady všichni nakoukají 250 miliard hodin ročně, jen necelá polovina přiznává, že se na TV dívají příliš často.

Když nepočítám mnoho hodin poslechu zapnuté televize (což je vždycky, když je můj spolubydlící na pokoji a nespí), prvně jsem se na něco díval až tento týden. Mám rád dva americké sitcomy - The Big Bang Theory a How I Met Your Mother. Televize CBS je vysílá hned po sobě, tak jsem v pondělí viděl "živě" první díly nových řad těchto populárních seriálů.

Pokud vám přijde, že Nova dává do filmů a seriálů moc reklam, tak pak CBS spíše pouští dlouhé reklamní bloky okořeněné seriály. Takže ve statistikách věřím i 2 miliónům. Tolik televizních reklam v životě tu totiž viděl průměrný pětašedesátník.

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Už jsem chtěla začít závidět, ale teď jsem si přečetla nějakou skoro zaručenou zprávu, že se HIMYM začne vysílat i na JOJ. ČT to sice není, ale aspoň už se to trochu přiblížilo.

Ondřej Kubera řekl(a)...

Tak ti přeji, ať i dabované ti to připadá awesome a legen......dary.