úterý 30. září 2008

Fantastický výmysl

"...a po nocích hraju fyziku," povídá Petr. "Dobrovolně?" nechápavě se na něj podívám a on vysvětluje, že se jedná o propracovanou flashovou hru, ve které se musí něco přemístit pomocí pohyblivých koleček a tyčí. Zajímat mě to začne ve chvíli, když začne popisovat různé příklady a jejich kreativní katapultová řešení. Furt si to ale nedokážu úplně představit a tak ho poprosím, aby mi poslal odkaz. A nelituji - Fantastic Contraption je asi nejlepší flashová hra, jakou jsem viděl - řešení je nekonečně mnoho, to své můžete uložit a zároveň žasnout, co za neuvěřitelnosti vymysleli jiní.

První jedenáctku kol jsem dal před týdnem, když jsem ještě na něco takového měl čas… Máte-li chvíli a alespoň trochu fyzikálních a tvůrčích buněk, doporučuji.

4 komentáře:

. řekl(a)...

Chm...řekla bych něco o analytickém mozku, ale nechám si kecy,jdu radši štrikovat,než někdo odhalí, že jsem skoro nedohrála 2 kolo...:-D

Ondřej Kubera řekl(a)...

Afro, možná jsou na tebe ta první kola moc jednoduchá - začni od konce - třeba tím Unpossible.

Unknown řekl(a)...

Paní profesorka Zýková by ze mě měla radost. Zvládla jsem už asi 10 kol a některé i dost neuvěřitelným způsobem. :-)

Ondřej Kubera řekl(a)...

Gratuluji ;) a dívala ses i na řešení jiných? Ty s nejvíce hvězdičkami většinou stojí na to... Katapulty, tanky, výtahy...