neděle 21. září 2008

Hike ve dvou, večeře ve čtyřech

Sobotu jsem se rozhodl strávit s mými hostitelskými rodiči. Dostal jsem na výběr několik možností odpoledního programu - hike, večeře u nich doma, nákup ve Walmartu nebo všechno dohromady. Jelikož ve Walmartu jsem byl ve středu a zrovna nic nepostrádám, kývl jsem na první dvě nabídky. Odpoledne mě tedy vyzvedl Al a jeli jsme do rezervace Plotter Kill (přeložte si), kde jsme si udělali kolečkový hike (tady asi nelze absolvovat pěší výlet jinak než systémem kolečko nebo tam-zpět, když všude přijedete autem). Příroda je pěkná, příliš se neliší od té naší. Cestou jsme potkali asi jen tři dvojice lidí a zahlédli volavku - bohužel na focení odlétla dále a maskovala se v kamenité stráni. Večeře (s oběma rodiči a jednou z jejich dcer) pak byla velmi příjemnou relaxací od studentské jídelny - podávala se taková míchanice ze zeleniny ze zahrádky s masem, klas kukuřice a spousta domácích - ještě teplých - muffinů.

Pár fotek se na vás určitě těší.

1 komentář:

Pavel Trojánek, Tee-pee řekl(a)...

tyjo. to vypadá fakt skvěle... nojo, příroda je tam fakt nádherná :)