pátek 5. září 2008

Budík, dolar, pivo, adresa

  1. Jednou z mála věcí, která mi byla doporučena si vzít s sebou, byl budík. Často se na něj zapomene a proč si ho zde zbytečně kupovat. Samozřejmě jsem si ho vzal. Škoda jen, že svůj radiem řízený budík neumím přeprogramovat, aby chytal signál odjinud než z Frankfurtu. Takže se celý rok bez problému můžu dívat, kolik hodin je v ČR, a vstávat budu na mobila.
  2. Dolar má zvláštní bankovky a mince. Bankovky vypadají jak vytištěné z domácí tiskárny a všechny mají stejný rozměr. Mince na sobě zpravidla nemají čísla, takže hodnotu je třeba luštit z mininápisů, a vyžijí si i v jednocentech. Různě vypadající dolarové mince stále přinášejí překvapení i těm za pultem. Už chápu, proč všichni platí kartou.
  3. Ochutnal jsem něco-jako-pivo Budweiser. Je zajímavé, že točené chutná ještě hnusněji než lahvové a i v hospodě ho dají do kelímku. Angličan se mě hned se vší vážností zeptal "Is that a coke?"
  4. Dostal jsem přidělené číslo schránky, čímž jsem se stal poštovně dostupným. Adresa by mohla vypadat nějak takto:

    Ondrej Kubera (mailbox: 2212)
    Union College
    807 Union Street
    Schenectady, NY 12308
    USA

5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Aspoň nebudeš mít problém s tím časovým posunem a budeš vždycky vědět, kolik je doma hodin. To já už přemýšlela, že si tu nařídím jedny hodiny s Tvým časem, abych to pořád nemusela odečítat.

Ondřej Kubera řekl(a)...

...a nebo si objednej nějaký americký radiem řízený budík ;-)

Unknown řekl(a)...

Ahoj Štaflíku, znáš tenhle článek?
http://www.chicago-cz.com/forum/viewpost-12298.html
Zejména paragraf 12 mi připadá aktuální :)

Unknown řekl(a)...

... omlouvám se, ten odkaz je moc dlouhý, na konci mělo být .html

Ondřej Kubera řekl(a)...

Emo, díky za odkaz. Asi přestanu s blogem, když už všechno o USA bylo napsáno :-)