úterý 16. září 2008

Hike do Adirondacks

První akcí s organizací Horizons (sdružení převážně rodičů, kteří skrze program Friendship Partner "adoptují" mezinárodní studentdy a pomáhají jim poznat americkou kulturu) byl hike do jižních Adirondacks, konkrétně na Buck Mountain - za výhledem na Lake George, královnu amerických jezer.

Výletu se zúčastnila asi padesátka studentů ze tří škol. Chvílemi jsem si připadal jako v Asii, protože nepočítaje Američany pocházeli účastníci převážně z Číny nebo Pákistánu. Evropu jsme zastupovali jen já s Petrem, pak Harry z Německa a tak napůl i Lily z Ruska.

A jak tedy vypadal náš americký hike? Nejdříve se hodinu jelo autem, pak se hodinu čekalo a připravovalo, hodinu šlapalo nahoru, hodinu čekalo na ostatní, hodinu obědvalo, hodinu šlo zpátky. Měli jsme ještě další hodinový bonus v podobě transportu Kathleen, která si nešťastně zlomila kotník. A pak se hodinu a čtvrt jelo domů (oproti cestě tam přibyla zastávka u BurgerKinga). Pobavilo mě, že Američané mají na dálnicích tzv. food exity - velké dopravní cedule s logy stravovacích zařízení, které na vás po výjezdu čekají.

Zajímá vás hike obrazem? Pokračujte do fotogalerie.

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Jee, a chodíte vy vůbec do školy? Ne že bych já už seděla na přednáškách, nám začínají až 6. října. A když jsem tak počítala, kolik týdnů pak strávím ve škole, stává se ze semestru taky spíš jen trimestr. A kolem tolik času na hiky a nikdo nic nenabízí ;-) Užij si to.

Ondřej Kubera řekl(a)...

Ber to tak, že to pro mě byla taková náhražka výpravy ;)

Jinak škola už se plně rozjela a po prvním týdnu už mě čekají první písemčičky.