středa 10. června 2009

CRM v praxi

Kdysi dávno mě tu napadlo, že by mohlo být fajn, kdybychom si jako Češi na Unionu nechali vytisknout speciální trička, a tak jsem se pídil, kolik by to mohlo stát. Dopředu hlásím, že to později nějak vyšumělo, žádná trička nejsou, ale to teď není důležité.


4.11.2008 jsem kontaktoval jednu newyorskou firmu. Ozvala se mi Kathy a druhý den zaslala nějaký cenový nástřel.


Protože jsem obratem neodpověděl, 7.11. se ozvala:


Hi Ondrej,

I am checking in to see if you are still interested in ordering the t-shirts that we talked about? Please let me know. Thanks

Kathy


Odpověděl jsem ji, že to proberu s ostatními a že připravíme grafický návrh, pokud budeme mít zájem.


19.11. napsala:


Hi Ondrej,

I thought I would check in and see if you have decided on the t-shirts yet? Please let me know. Thanks again

Kathy


V odpovědi jsem se mj. zmínil, že teď všichni mizíme pryč na winter break.


Obratem (20.11.) odpověděla:


Hi Ondrej,

finals and breaks... wow I miss college... I was just checking in,,, Thanks for getting back to me.. have a great holiday break.

Kathy


7. 1. 2009

Hi Ondrej,

I hope your vacation was nice. I am checking in on the quote I gave you for the t-shirts? Please let me know what you want to do. Thanks again.

Kathy


Docela zajímavý Customer Relationship Management.

Žádné komentáře: