středa 24. června 2009

NYC: Další postřehy

  • V NY jsem už párkrát byl, ale ještě jsem nevyzkoušel žlutého taxíka, zde naprosto běžný způsob dopravy. To se muselo napravit. Ideální příležitost se naskytla, když jsme unavení pozdě večer přejeli metrem o pár zastávek a nazpátek bychom museli na jiný lístek (nebyl tam průchod). Moc mě lákalo si zkusit, zda opravdu stačí nakročit do ulice a zamávat. Stačí.
  • Výhled na mrakodrapy ve dne je pěkný, noční New York z Rockefellerova centra ale také stojí zato.
  • Myslel jsem si, že najít dobrý supermarket na Manhattanu je úkol pro bohy, ale byli jsme mile překvapeni. Už si nepamatuji název, ale ten výběr salámů, sýrů za přijatelné ceny... To jsme zírali.
  • Pokud byste hledali ubytování v NY a byla pro vás důležitá cena, dostupnost k centru, čistota a bezpečnost lokality (to je kritérium, které z Evropy neznáme), pak můžeme doporučit West Side YMCA hned vedle dolní části Central Parku.
  • Když byste se v New Yorku nudili, mám pro vás zábavu, kterou jsme nestihli. Spočívá v počítání X. Za X si dosaďte 1) Lidé s iPody - většinou je poznáte podle bílých sluchátek. 2) Dlouhé limuzíny. 3) Starbucks. Schválně čeho napočítáte nejvíc (taxíky jsem ze hry vynechal, to by vše ostatní bylo bez šance).

Pár fotek z víkendu v NY

Žádné komentáře: