středa 11. března 2009

Zimní boty gratis

Začátkem ledna jsem si koupil zimní boty a po čase se mi začaly na obou trochu odlepovat paty. Když se oteplilo a uznal jsem, že už je zřejmě nebudu potřebovat, vydal jsem se je jet reklamovat. Slečna se na ně jen tak letmo podívala a bez problémů nabídla peníze zpět. Krom reklamačních práv jsem byl asi stejně v šedesátidenní lhůtě, kdy to můžu vrátit zpět bez udání důvodu. Je to dobré, měl jsem tu zimní boty zadarmo a nemusím se starat, jak si je přivést zpátky do ČR. Teď už jen doufám, že mi na účet vážně přijdou ty peníze.

2 komentáře:

Kyslík řekl(a)...

Jako environmentalista si nedovolím nepřidat poznámku: Co se s těmi botami stane dál?
Sláva materialismu!

Ondřej Kubera řekl(a)...

Posílají výrobci nebo vyhazují? Nevím - můžeš se zeptat prodejce-