středa 4. března 2009

Když se špatně odhadne čas

Nejsem zvyklý na probdělé noci. Ale přípravu na dnešní písemku se mi podařilo docela podcenit. Testy z ekonomického předmětu jsou postaveny, že když si nevypracuji vzorové otázky, dostanu něco hodně blížícího se nule. Navíc bylo potřeba vypracovat jistou finanční analýzu - to vždycky shrnujeme všechny důležité události, co za dva týdny ovlivnily americký trh cenných papírů, změny ukazatelů atp. - jenom to je (pro mě) práce na 4 hoďky.

Ve chvíli, kdy se mi kolem třetí začla snižovat produktivita,jsem klesl k Red Bullu. Nefungoval úplně dle mých představ, tak jsem to zabalil a řekl jsem si, že si dopřeji přes dvě hodiny spánku a od šesti ráno to dokončím. Red Bull sice nezabral natolik, abych se lépe soustředil, ale dostatečně na to, abych nemohl usnout, takže jsem ve finále spal tak hoďku a půl. Ráno jsem ale stihl vše, co jsem chtěl a z písemky mám celkem dobrý pocit, takže doufám, že páteční výsledky budou happy-end.

Žádné komentáře: