úterý 3. března 2009

Náplň jarního trimestru

Minulý týden jsme si zapisovali předměty na spring term. Vzhledem k tomu, že předměty, které jsem tu měl, mi pokryjí většinu feláckého třeťáku a zbylé odborné předměty tu nikdo neučí, mám pro jaro volnější výběr.

Jak jsem již psal, čeká mě ruština. Independent study to nakonec bude jen z části - na začátku budu mět z nuly dohnat americké studenty, kteří za sebou právě mají dva trimestry ruštiny, a pak se k nim normálně připojím.

Dále jsem si zapsal independent study na E-Business, což mi možná na FELu uznají jako Elektronické obchodování a logistika. Profesorka, se kterou budu spolupracovat, se jmenuje Suthathip Yaisawarng. Zkuste si to vyslovit. Ještě, že se do emailů podepisuje Lek.

Do třetice - jsem si chtěl zase vybrat nějaký MBA kurz. Zaujaly mě dva. Jednak High Performance Leadership, kde jsem se však setkal s ne příliš přístupným profesorem (možná jen první dojem) a strašidelným syllabem - mimo jiné psát nějakých 5 stránek každý týden. Takže ne. Druhým předmětem je Project Management - ten je prozměnu nový a je omezen na 15 míst, kam mají samozřejmě přednost studenti zapsaní do MBA programu. Děkan mi říkal, že mě tam pustí jedině, když po zápisech ještě zbyde nějaké místo.

Pokud místo nebude, nechám si jako třetí předmět Acting I.:

Designed to engage the aspiring actor in developing performance power, technique, and discipline. Self-discovery, in-depth character exploration, and textual analysis. Understanding what goes into actions, objectives, and given circumstances will be part of the process of beginning monologue and scene work. Appreciation of theater as a profession through learning how to prepare and see other performances. It will require an open heart and mind in order to have the opportunity to take risks, challenge oneself, and be creative.

3 komentáře:

. řekl(a)...

Acting! Acting! :-) To by mohlo být celkem cool.

Pavel Trojánek, Tee-pee řekl(a)...

:)..to vypadá jako 10 týdnů prázdnin :).. enjoy!

Ondřej Kubera řekl(a)...

to Afro: Jo jo, doufám, že mě tam naučí, jak správně mávat rukama :-P

to Tee-pee: Snad jo ;)