pátek 9. ledna 2009

Jak časopis se ztratil a spolubydlící ztratit nechtěl

Po listopadovém zvolení Obamy prezidentem mi přišlo pamětní číslo magazínu TIME s Barackem na titulní stránce. (Předchozí majitel schránky měl předplacené nějaké časopisy, takže mi občas něco přijde.) V tu dobu jsem si napsal poznámku, že napíšu článek o tom, jak se stane Osobností roku 2008 podle časopisu Time. Nestihl jsem to do 17. prosince, kdy Person of the Year byla vyhlášena.

Pamatuji si, jak jsem časopis jednoho dne zahlédl pomuchlaný na zemi u svého spolubydlícího. Říkal jsem si, že vyčkám, jestli se mi ho bude ráčet on nebo některý z jeho kamarádů vrátit. Nestalo se tak, mezitím jsem se přestěhoval a svého spolubydlícího opustil a na číslo s novým prezidentem jsem si vzpomněl zase až teď, kdy mezitím možná i nabylo na hodnotě.

Napsal jsem svému ex-spolubydlícímu, jestli na pokoji časopis náhodou nenašel.

Odpověděl mě uzemnila: "Už tam nebydlím, přestěhoval jsem se do Language House A."
To je domeček dva metry vedle toho našeho.

2 komentáře:

. řekl(a)...

Buď rád, že Ti nepřišel odpovědět osobně s kufrem v ruce a tím, že se stěhuje do Language House B. :-D

Ondřej Kubera řekl(a)...

Ještě že to není cestovatelský typ, aby mi zaťukal na dveře v Praze.