pondělí 5. ledna 2009

Štaflík v ČR

Blog mohl být na pár dnů přejmenován... Měl jsem sice v plánu jet na Floridu, ale když jsem nesehnal nikoho k sobě a zjistil jsem, že ceny letenek do Prahy na poslední chvíli jsou přijatelné, pokud se rozhodnu letět po Vánocích a vrátit až po začátku trimestru, vyrazil jsem domů.

Kromě nejbližší rodiny to v ČR nikdo nevěděl, a tak jsem si užíval spoustu báječných setkání-překvapení.

Reakce byly zajímavé po telefonu:

"Zdravím Tě z Čech."
"Odkud?"
"Z Čech."
"Děláš si srandu?"


Po chatu:

"hehe, co je to za vtip?"


Ale nejvíc samozřejmě osobně:
  1. "Wow. Co tu děláš?"
  2. "Ježiš. Počkej. Já to nechápu. "
  3. "Proč jsi nic nenapsal?"
  4. "Vždyť ty tu nejsi, ty jsi v Americe."
  5. "A je to vůbec on?"
  6. dlouhý pohled, ticho ……………………………….. "Hi."
  7. "uáááááááá"

Děkuji všem, s kterými jsem se stihl vidět. Omlouvám se těm, kterým to způsobilo nepřiměřený adrenalin. A zítra, 6.1. v 7:30, vám všem zamávám z letadla.

Žádné komentáře: