pátek 23. ledna 2009

Avenue Q

Ve středu jsem se poprvé dostal do Proctors, místního uznávaného divadla. Broadwayský muzikál Avenue Q mě mile překvapil - loutkoví maňásci ovládaní herci na jevišti, atraktivní témata, chytlavé písně, dynamika, interakce s publikem a skvělé technické zpracování budou jistě patřit mezi faktory, které muzikálu přinesly řadu významných ocenění a drží jej na 25. příčce v žebříčku nejhranějších představení na Broadway. Na internetu najdete řadu písní - poslechněte si např. It sucks to be me, Everyone's A Little Bit Racist, nebo I Wish I Could Go Back To College.

2 komentáře:

Pavel Trojánek, Tee-pee řekl(a)...

so well comprehensible!

já jsem byl v Proctors jednou na Comediennes a moje zkušenost tedy byla o dost horší...

jedete se Shelly na Broadway? Doufám že jo, to byl nepopsatelný zážitek :)

Ondřej Kubera řekl(a)...

V zápise ze setkání mezinárodního klubu jsem si přečetl: "no Broadway show this year :("