neděle 11. ledna 2009

All you can sníst (1.)

Již jsem se mnohokrát zmiňoval o jídle, jakou důležitou roli hraje například na všemožných akcích a událostech. Ještě jsem ale nezabrouzdal do struktury zdejší denní jídelnové stravy. Strava je zde hodně o kvantitě, takže to rozdělíme do více příspěvků :-)

Nejprve trochu oklikou: Mnoho studentů hlásí, jak z jídla tady byly ze začátku nadšeni, což časem přešlo a stalo se pro některé i jediným negativem pobytu. Někomu to trvalo dva týdny, někomu měsíc, jinému první trimestr. Od září jsem čekal každou chvílí, kdy se mi tu jídlo znechutí a přejí, ale dříve než se tak stalo, přišly prázdniny, mexická strava, domácí kuchyně… a začínáme tu odznova. I když mi česká kuchyně chybí (zejména všechny možné knedlíkové variace), jí se mi tu dobře - zatím - třeba mě ještě překvapí.

Žádné komentáře: