středa 14. ledna 2009

Byl jednou jeden internet

V dnešní hodině MBA kurzu, který je převážně o informačních systémech, se látka točila především kolem internetu. K odlehčení pak profesor pustil následující video - názornost mi připomněla Byl jednou jeden život. Škoda, že se u nás běžně nepouští při výuce síťových technologií.



Mělo by být snad ke stažení i v dalších jazycích - např. v češtině.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, Ondro!
Opravdu zajímavý film!
táta

Ondřej Kubera řekl(a)...

Juhů, už jsi taky začal komentovat ;)

Unknown řekl(a)...

dovolim si komentovat ;-)

ondro, ty si chybel na psi!!! ;] kubr tohle video snad pry poustel na prednasce nebo aspon daval link k dobru (nevim, tou dobou uz sem na prednasky nechodila, ale koukala sem na to pres link co byl na stm-wiki.cz

Ondřej Kubera řekl(a)...

ahoj Péťo,

já a chybět na přednášce na FELu? ale jdi... ;-)

No, možná, kdyby ho pustil na první přednášce, třeba bych přišel i na další:) Nebo jsem skončil až po druhé? Já už nevím...

Jak se jinak daří?

Anonymní řekl(a)...

tak nam ten film na predmete telekomunikacni sice pustali :-)

Anonymní řekl(a)...

*site, trocha som sa preklepol

Ondřej Kubera řekl(a)...

Rozume, díky za echo a omlouvám se, že jsem české výuce sítí trochu křivdil ;)