středa 28. ledna 2009

Pamětní Time a WSJ

Psal jsem o tom, jak nám kvůli ekonomickému předmětu chodí The Wall Street Journal. Neplatí nám to katedra, jak jsem si původně myslel, ale později v semestru má přijít účet k zaplacení $20, což je nějaká třetina dolaru na jedno číslo. Každopádně mně noviny dorazily jen prvních pět dnů a pak jen jednou minulý týden po Obamově inauguraci.

K předplatnému jsme obdrželi i online přístup, kde jsou celé noviny v elektronické podobě a který je platný po dobu předplatného. A tady začíná ta magie - systém hlásí, že mi předplatné skončilo 5. ledna. To je datum, kdy mi mělo začít a po kterém mi skutečně pár výtisků přišlo.

Napsal jsem jim maila, že mi noviny přestaly chodit a že mi to hlásí, že předplatné skončilo, ačkoli nám to profesor objednal na deset týdnů. Odpověděli, že se expiration date obnoví, až si předplatné prodloužím a zaplatím. Ze zvláštního důvodu mi běží stále online přístup (i když jsem "vypršel"), a tak tištěné noviny nepotřebuji. Doufám ale, že po mě aspoň nebudou chtít nic platit.

Také mi opět přišel další TIME magazine - číslo February 2, opět s Barackem, tentokráte po inauguraci. Amazon nabízí toto číslo za $16, inaugurační výtisk The Wall Street Journal (který mi nějakou náhodou přišel) za $29-166.

Žádné komentáře: