sobota 31. ledna 2009

Tak trochu jiný zápisník...

Je to už víc než rok, co jsem přesedlal z papírového plánovacího systému na elektronický styl a ADKčko mě přestalo bavit nosit furt s sebou jen jako "blok". Chtěl jsem si pořídit něco trvanlivého, kam si můžu poznamenávat nápady (třeba na psaní článků na tento blog), črtat myšlenkové mapy, psát anglická slovíčka atp. a slyšel jsem samou chválu na zápisníky značky Moleskine, tak jsem si nedávno řekl, že si jeden koupím už jen pro tu zkušenost.

Za těch $6.50 + poštovné (tolik mě stála verze Plain Notebook Pocket, v Česku za 250 Kč) dostanete blok v koženkovém obalu s gumičkou, šitým hřbetem, kapsou, kvalitním papírem zakulacenými rohy, stuhovou záložkou… Ale největší přidanou hodnotu vidím v tom, že vás do něj bude bavit psát a budete motivovaní se k zápiskám, nápadům, črtám… vracet.

Je to asi nejen o kvalitě, ale i o nějakém kouzlu navíc. Jako když má někdo pocit, že si nekoupí jiný batoh než Boll nebo Gemma, nůž Victorinox, termoprádlo Moira, zubní kartáček Curaprox… Napadá vás ještě nějaký příklad?

9 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Díky za tip, chci si koupit nějaký deník do USA ;-)

Ondřej Kubera řekl(a)...

Myslím, že to bude něco pro tebe ;) Někde jsem četl, že je mají v Luxoru, tak tam je můžeš okouknout naživo. Když budeš chtít, můžeš si objednat levněji v USA a poslat na mojí adresu, přivezu ho. Jak chceš.

Unknown řekl(a)...

No určitě je okouknu a prohlídnu si je v Luxoru. Škoda, že jsem si tvůj blog četla až po tom, co jsem se odtamtud vrátila s knížkou. :-) Ještě pořád nemůžu platit kartou přes net, musel bys mi ho koupit ;-)

Ondřej Kubera řekl(a)...

To by problém nebyl. Jinak doporučuji do března placení přes net povolit, může se v US hodit !

Unknown řekl(a)...

Moje karta je za trochu jiný příběh. Budu si muset udělat novou. Nejen kvůli USA.

. řekl(a)...

Jestli máš účet od ČS, tak od února dávají ke Student+ embosovanou platební kartu bez poplatku.Doteď byla jen VE.
A do USA je lepší mít prý tuhle, než Visa electron...aspoň mi to říkala paní ze spořky, tak doufám, že to nebyl zase nějaký jejich trik :))

Unknown řekl(a)...

Tak kartu mám objednanou, ale to vyřizování jim nějak trvá. Ale k tomu zápisníku, Ondro, nemohl bys mi k sobě objednat A5 Plain Notebook bez linek? Určitě to vyjde levněji.

Ondřej Kubera řekl(a)...

Tenhle?
Ještě chvíli počkám, jestli si nebudu kupovat něco dalšího na Amazonu, aby se ušetřilo na poštovném.

Unknown řekl(a)...

jj, to bude on, je to ten základní, verze A5. Díky.