pátek 27. února 2009

20 činností, které jsem se naučil v cateringu

O knihovně jsem se tu zmínil, ale o druhé práci, cateringu, ještě ne. V cateringu se připravují a distribují jídla po kampusu nad rámec běžného stravování, pomáhám jim tam 5-9 hodin týdně. Studenti mají besedu nad filmem, prezident schůzi, pianisté představení a tak dále… Všude bez jídla ani ránu.

Jak tak o tom přemýšlím, práce v cateringu je vlastně děsně obohacující. Co jsem se tam například doposud naučil?

  1. naplnit vanu hovězími steaky
  2. ocenit chuť čerstvého ananasu
  3. připravovat americkou "pizzu"
  4. hrubě vyčistit nákladní prostor dodávky
  5. prostřít ubrusy
  6. hrát si se supermyčkou
  7. naaranžovat košík s různými druhy čaje a cukru
  8. skládat krabice na pizzu
  9. zamíchat do rýže brokolici, sýr… pro 250 lidí
  10. létat v dodávce
  11. mít v pracovní dobu jídlo a pití zdarma
  12. trhat bazalku
  13. jak se řekne koště, zamést a vytřít
  14. převážet výtahem pouze věci, protože hrozí, že byste v něm uvízli
  15. že v nápojích hraje klíčovou roli možnost výběru
  16. ještě více se zorientovat na kampusu (např. kde je prezidentova kancelář)
  17. krájet cibule velké jako pomeranč, různé druhy melounů a lilků
  18. držet správně velký kuchyňský nůž
  19. zabalit tisíce příborů do látkových ubrousků
  20. jezdit s elektrickým golfovým vozíkem

Jedním z motivátorů, které mě tam drží přiživu jsou lidé kolem. Ale o těch zase někdy příště.

3 komentáře:

Pavel Trojánek, Tee-pee řekl(a)...

na golfovým vozíku, to by bylo moje :)

. řekl(a)...

Vidím dobře? Opravdu je tam napsáno catering? :))

Až budu velká :-D, hrozně bohatá a budu vlastnit golfové hřiště , tak tě vezmu na brigádu , jako řidiče :-D

Ondřej Kubera řekl(a)...

to tee-pee: Jo jo, to je nejlepší práce ever :)

to Afrush: Nemusí být hřiště, stačí ten vozík. Já s tím můžu drandit kdekoli.