sobota 7. února 2009

борщ

привет! Ruská spolubydlící Lily ve spolupráci s profesory ruštiny a dalšími studentkami z východní Evropy uspořádala ruský večer, tak po nějaké době zase "domácí" jídlo… Den byl pro mě takovou malou revolucí - začal jsem mít rád boršč. Přítomný profesor pořád dokola prohlašoval, že to je ten nejlepší boršč, který kdy v životě měl. Lily, fakt se ti povedl.

Využil jsem přátelské atmosféry a s Charlesem (tím profesorem) jsem se dohodl, že si mě pravděpodobně vezme pod křídla na příští trimestr a budeme mít spolu ruštinu jako independent study (tj. něco mezi samostudiuem a výukou jeden na jednoho, počítá se jako jeden normální předmět).

3 komentáře:

. řekl(a)...

Wow!как тебя зовут? Tak pán bude velký ruský znalec! :) Ruština je bezva jazyk,jednou tě chytne a už nepustí. A až budeš chtít zažít zimu jako v Rusku, tak si otevři mrazák a opakuj мороженое pořád dokola :-D

Ondřej Kubera řekl(a)...

Měla jsi někdy ruštinu, nebo zase googluješ?

. řekl(a)...

Negoogluju :)