sobota 28. února 2009

Americké léto

Mám rád čekání na rozhodnutí, kdy jedna možnost, jak to může dopadnout, je příjemná, a ta druhá zní ještě lépe.

V tomto případě byla jednou možností vrátit se domů "už" na konci června, vidět se s lidmi, s kterými se vidět chci co nejdříve a přijmout všechny lákavé české a evropské nabídky na báječné prázdniny.

Druhou možností bylo prodloužit si zde pobyt o 8 týdnů prací na letním projektu z oboru, který mě snad bude bavit, udělám si v rámci něj bakalářskou práci a dostanu za něj slušně zaplaceno. Kromě toho finanční a časová příležitost strávit až čtyři další týdny cestováním.

V pátek mi přišel email od koordinátorky "I'm happy to let you know that your proposed project will be funded this summer (…)" a já tak můžu otevřít dveře druhé možnosti - létu v USA.

4 komentáře:

. řekl(a)...

Wow, tak to je myslím příležitost, která nepřichází tak často a neodmítá se. Držím palce, ať to vyjde!

Aspoň si tady někteří budou moci tužit nervy na záplavu drzostí o dva měsíce déle ... :-D Akorát teda doufám, že si na to golfové hřiště nevyděláš dřív než já :-))

Ondřej Kubera řekl(a)...

Sice nemám nejmenší tušení jaké drzosti máš na mysli, ale mám takový pocit, že jejich síla poroste rychleji než tužba nervů.

Anonymní řekl(a)...

ten kdo na tvůj návrat čeká nejvíce je kdo?? hádej... ale i já ti to moc přeju..papušík:-)

Ondřej Kubera řekl(a)...

děkuju :)