středa 4. února 2009

Díky, Tee-pee

Podobný příspěvek mám v plánu napsat skoro od samotného začátku psaní tohoto blogu, ale chtěl jsem si počkat, až trochu naroste návštěvnost, ať to má nějakou váhu.

Chtěl bych poděkovat Tee-peemu (nepřezdívkou Pavel Trojánek) za jeho nekonečnou pomoc s mým pobytem za oceánem. Od přijímacího řízení přes kontakty na jeho známé, vybavení, všeobecnou podporu, rady pro život na Unionu po cestovatelské tipy... Ani nevím, jestli si uvědomuje, kolik času ho všechny ty emaily, Skypy, setkání, icq a gmail chaty musely stát. Opravdu si toho vážím.

Mimochodem, Tee-pee má dneska narozeniny, tak mu tímto přeji VŠE NEJLEPŠÍ a úspěšnou cestu do Grazu !

1 komentář:

Pavel Trojánek, Tee-pee řekl(a)...

...as I remember from watching Friends.... "every deed is kind of selfish..." you know.. ;)

Je to hodně zvláštní pocit se vrátit odněkaď, kde člověk strávil rok svého života a najednou se odříznout od všech kořenů, co tam zapustil... musím říct, že jsem se z toho ještě moc nedostal... :)

na druhou stranu jsem nesmírně vděčen za to, co jsem na Unionu mohl prožít a stejně tak jsem hrozně rád, že mohu někomu pomoci podobné věci prožít taky :)

Díky moc Štaflíkovi za všechna přání, ať se mu tam daří!

a na závěr: "Štaflíku, díky moc za Blog - je to fakt super :)"

---
As a principle-centered person, you try to stand apart from the emotion of the situation and from other factors that would act on you, and evaluate the options. Looking at the balanced whole - the work needs, other needs that may be involved and the possible implications of the variousalternative decisions - you'll try to come up with the best solution, taking all factors into consideration.

[Daily reflections for highly effective people, February - Friday 6]