úterý 17. února 2009

NYC: MoMA a Central Park

V sobotu byla pro mezinárodní studenty organizována cesta do New Yorku - zpáteční autobus za $10. Většinu highlights, co jsem vidět chtěl, jsem navštívil už v říjnu, ale určitě je tam stále co objevovat. Já s Petrem, Sarah a Beatriz jsme se rozhodli pro The Museum of Modern Art (Gogh, Picasso, Dalí, Warhol, Gauguin, Monet…). Ač mě galerie někdy nudí, tohle muzeum za to fakt stálo - zejména pestrostí exponátů. Některé kousky mi připomněly Documentu, největší světovou výstavu současného umění v Kasselu.

Oběd jsme strávili fastfoodově (na Manhattanu to asi ani jinak nejde) v Subway. Pobyli jsme tam asi hodinu a půl, protože nás chytlo fotit, jak dvojice předvádí nejrůznější emoce a situace - zájemci nechť se podívají na facebooku. Odpoledne jsme se šli projít do Central Parku, konečně jsem se tam dostal za světla. Je libo fotky?

2 komentáře: