pátek 29. května 2009

RoveL a Vaše šance

Než jsem odletěl do Ameriky, odprostil jsem se od veškerých skautských zodpovědností - předal jsem vedení kmene a v zastupování vůdce střediska jsem se na rok nechal zastoupit. Rozhodl jsem se vzít na starost jedinou věc a to realizaci projektu z instruktorské lesní školy. Byl jsem k tomu od začátku dost motivovaný a navíc jsem měl takové tušení, že to místo mě nikdo jiný neudělá.

 

Ten projekt se slušně rozjel, má místo, čas, koncepci a dobře rozjetou náplň a nyní je třeba dát patřičně najevo, že bude - a to nejen vůdcům roverských kmenů, pro které je určen. První vlnu online propagace jsme se rozhodli udělat formou soutěže, do které se může zapojit každý - neklademe žádné podmínky na věkovou skupinu či funkce, dokonce ani nikde netvrdíme, že dotyčný musí být skaut.  I když je v době psaní těchto řádků článek s informacemi k soutěži druhý nejčtenější na hlavní stránce Rovernetu, zatím se nikdo neodhodlal udělat ten malý krok a poslat email nebo MMSku. Tím lépe pro vás. Vy to víte a můžete toho využít ve svůj prospěch. Neváhejte tedy proměnit pět minut svého času ve velkou šanci vyhrát atraktivní knížku s věnováním autora. Proč ženy muže (ne)chápou? Jak sbalit ženu?



Žádné komentáře: