středa 27. května 2009

Odpoledne u host family

V neděli jsem se po dlouhé době zase setkal se svou hostitelskou rodinou. Pozvali mě na oběd a já měl první příležitost okusit doma dělané hamburgery (náš pokus nepočítám) - k tomu bramborový salát, zelenina a plněná vajíčka. Jako dezert se servíroval "crazy" čokoládový koláč s vanilkovou polevou. Crazy prý proto, že je v něm ocet - nebyl ale cítit. Jinak to chutnalo dost podobně našemu perníku.

 

Po venkovním obědě jsme se přesunuli dovnitř a vrhli se na prezentace fotek.  Al byl totiž na dva týdny služebně v Plzni a podíval se i do Prahy. No, když jsem viděl všechny ty věžičky a červené střechy, tak se mi po Praze trochu zastesklo. Krom toho, že mi Al z Plzně poslal pohled, tak mi přivezl jako pozornost  Studentskou pečeť. Zatímco paradoxně Al se chlubil snímky z Čech, já jsem ukazoval snímky z Ameriky, totiž z našeho západního putování.

 

Moc příjemně strávené odpoledne.


2 komentáře:

. řekl(a)...

Škoda, že jsi tady nepublikoval tu fotku, jak se s tebou ta houpací síť utrhla. Určitě by ti to zvětšilo návštěvnost.

Ondřej Kubera řekl(a)...

A já myslím, že fotka, jak se rozmlácený plazím po zemi, by všechny slušné čtenáře odradila - kdyby taková byla. Ale jelikož v ten moment jsem v sobě ještě neměl ty hamburgery, tak nebyl důvod k žádnému utržení.