pátek 8. května 2009

Díky, paní referentko

Že by se o stupínek zlepšil přístup Pedagogického oddělení na FELu? Nevím. Ale jeden pozitivní postřeh mám.

 

V lednu jsem emailem žádal svou referentku o prodloužení statusu zahraničního studenta i na další semestr. Po tom, co se v byrokratické komunikaci na ČVUTu dá všechno zažít, jsem na milou a rychlou odezvu nebyl připraven.

 

Žádat mě o to nemusíte, zápisy začínají až příští týden :-), spolehněte se. Užijte si Ameriky, přeji pěkný pobyt.

 

Podruhé jsem ji kontaktoval asi před dvěma týdny v souvislosti s předběžnými zápisy do zimního semestru. Některé věci nefungovaly, na něco jsem se chtěl zeptat. Odpověď opět přišla hned v 9 hodin ráno. A opět se smajlíkem.

 

(…)

>> Děkuji a srdečně Vás zdravím

Já Vás také - V.D. :-)

 

Doufám, že takhle snadno tam půjde všechno i osobně, až se vrátím.

Žádné komentáře: