pondělí 11. května 2009

Cheesecake, klenot mezi americkými dezerty

Cookies, Muffins, Brownies, … Typického amerického sladkého pečiva jsem se stále nepřejedl. I když se mi stýská po české bábovce, perníku, koláčích, buchtách, štrůdlu…,  po některých amerických dezertech bych se také utloukl. Přidal se k nim cheesecake. Vynikající mají i v jednom kampusovém bufetu. Po tom, co ho paní z obsluhy moc vychvalovala, zásadně si jej objednávám frází "May I have one piece of the best cheesecake in the world, please?".

 

A jelikož čte tento blog řada schopných kuchařek (a taky Kyslík, který v přípravě cheesecake nemá konkurenci), těším se, že ho někdo z vás zkusíte vyrobit! Receptů je spousta. Limit však máte jen do 3. srpna, protože pak se vracím a někdo by mě mohl podezírat, že chci ochutnat.

5 komentářů:

Kyslík řekl(a)...

Protestuji! Jak kuchařek? To je předsudek! I muži umí vařit, i muži vaří. I Kyslík si troufne na cheesecake a klidně se vsadí, že bude lepší než od jakékoliv slečny nebo paní :-P

. řekl(a)...

Kyslíku, ty ses nechal úplně nachytat.Štaflík to sem vůbec nepsal,aby diskriminoval muže,ale protože naivně doufal, že mu ten cheesecake někdo vyrobí :D A jestli ten zmanipulovaný budeš ty,tak se těším ve čtvrtek :)

Ondřej Kubera řekl(a)...

Kyslíku, opravil jsem se.

Afro, ty bys už zase hledala na druhých samé špatné vlastnosti. K čemu by mi bylo, když si teď doma uděláš cheesecake, zatímco já se tu můžu rozplývat nad tím nejlepším na světě?

Unknown řekl(a)...

Já souhlasím s Afro. Úplně jsem si při čtení toho příspěvku dokázala představit, které kuchařky má Štaflík asi na mysli a jak očekává, že se s tím bude někdo dělat, až se vrátí domů. :-D

Ondřej Kubera řekl(a)...

Vážení, přestaňte mi ten cheesecake závidět a pusťte se do kuchtění už teď.

P.S. Dneska jsem měl jiný - domácí - od jedné paní z knihovny.