pondělí 18. května 2009

Dva a půl dne "absolutního odpočinku"

Jaké byly tvé nejhorší dny pobytu na Unionu? "15.-16.5." odpověděl bych bez váhání a doufám, že je už nic nepřekoná.

 

Nevím, jak jsem tu virózu chytil, ale takovou bolest hlavy jsem v životě snad ještě neměl (nevím, ale asi bych si pamatoval) a horečky se stoupaly až k 39,6°C (to dodávám, že já jsem typ, co na sobě pozná už 36,9°C). Virózová "noční můra" mě budila nejdéle každou hodinu a jediné, po čem se mi na chvilku ulevilo, byla studená sprcha a následné zpocení. Podařilo se mi ztratit chuť k jídlu (což se v mém případě taky nestává často) a tak jsem se krmil jen ovocem a suchými cereáliemi před ibuprofeny. Ležet bylo krajně nepříjemné a jakákoli jiná poloha bolela ještě víc, tak jediné čím jsem byl schopen si krátit čas, byl seriál HIMYM, takže jsem dokončil čtvrtou řadu - tedy až na ten zítřejší (poslední) díl.

 

Nemůžu nezmínit skvělý servis, jakého se mi od lidí kolem dostalo - jeden vezme šichtu v knihovně, druhý přinese široké spektrum ovoce z jídelny a třetí uvaří zeleninovou polévku. Psychopodpora přicházela i nadálku.

 

I když si tak trochu furt připadám jako přejetý parní válcem, věřím, že to nejhorší mám za sebou a po nějakou dobu bude zas bude jenom líp.

4 komentáře:

Pavel Trojánek, Tee-pee řekl(a)...

nojo, randění do ranních hodin a takhle to dopadne :p

no jo... to jsou ty dny, kdy se chce člověku domů....

drž se! Je super, že tam jsou lidi, co pomůžou!

Ondřej Kubera řekl(a)...

Někdy mi budeš muset blíže povyprávět o těch tvých dnech, kdy se chtělo domů. Vím, že jsi je zmiňoval, ale asi jsi mě tenkrát nechtěl moc strašit.

Unknown řekl(a)...

Ty jo, on už je fakt konec HIMYM. :-( Nemáš náhodou povědomí kdy bude další řada? A viděl si už i ten poslední díl? Duo Barney - Robin je fakt povedený. :-D

Ondřej Kubera řekl(a)...

Viděl jsem, vtipné. Čekal bych, že pátá řada začne zase v září - jako obvykle. Studio slíbilo v roce 2010 jiné televizi doručit 110 dílů, zatím mají 88.