pátek 3. července 2009

Kluci v akci

Přes léto nefungují jídelny, což má za následek mobilizaci našich kuchařských schopností.


Snídáme většinou cereálie s mlékem, večeříme pečivo a na obědy jsme vymysleli geniální systém. Každý den vaří jeden člověk pro šest lidí. Šetří to čas - přípravou oběda se zabývá každý jen jednou týdně. Šetří to peníze - v supermarketech se stejně prodává všechno ve velkém, takže pro jednoho leckdy musíte koupit totéž množství jako pro šest lidí. A navíc - motivuje to k přípravě pořádných jídel (tzn. nejen těstoviny s kečupem).


Dost střídáme brambory, těstoviny, rýži - což je super odpočinek od mastných příloh, které se do nás rok hustily. Měli jsme např. bramborovou kaši (opravdovou) s párkem, výborné kuře a po tom, co Petr včera udělal výtečné bramboráky, se mi trošku přestalo stýskat po české kuchyni. Já jsem dneska dělal kuřecí řízky:

5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Tak to je fajn, že jim tam neděláš jenom poridge ;-) Teď už doma nemůžeš říkat, že nic jiného neumíš.

Ondřej Kubera řekl(a)...

A sakra.

Anonymní řekl(a)...

ahojík
teda já se tak těším až mi budeš také jednou týdně vařit...to bude tak Nádhernéé:-)
mamča

Ondřej Kubera řekl(a)...

Poridge - kuřecí řízky - poridge - kuřecí řízky - poridge ...

Anonymní řekl(a)...

no na to teda zapomeň a honem rychle.. hezky si piš jídelníček:-)))do 4. srpna máš času.... m.