středa 29. července 2009

Koncert Coldplay

Další takovou akcí (kterou nám zorganizoval Residential Life) byl pondělní koncert britské skupiny Coldplay:

  • Nikde jsem se nedočetl, kolik tam bylo lidí. Ale odhadl bych (plus minus) fakt hodně.
  • Jednou z předkapel byli Elbow z Manchesteru.
  • Měl jsem tam jeden z nejdražších a nejhnusnějších hamburgerů. Divná placka (netroufám si říct z čeho) uprostřed rozmočeného pokusu o housku. Pak jsem se dozvěděl, že na lístek můžu dostat zadarmo hotdog, hranolky a kolu. Ne o moc lepší.
  • Potkal jsem se tam z Collinem, kterého znám z cateringu. Byla s ním také Lenka z ČR - vaří spolu na nějakém táboře. Lenka se chystá v srpnu cestovat po USA, tak jsem ji dával nějaké rady.
  • Líbila se mi interakce s publikem. Co takhle mexické vlny pomocí svítících mobilů?
  • SPAC je areál, který z části tvoří hala (včetně balkónu) a zbytek lidí si program užívá z venkovního trávníku. Měli jsme docela slušný výhled - na kapelu i všechna plátna. Dvakrát vyšli z haly ven a hráli na předpřipravených minipódiích uprostřed publika. To jsme byli fakt blízko.Byla to skvělá show - světelné efekty..., technika zmůže divy. Při písničce Yellow se vyrojily desítky velkých žlutých balónků a publikum si je posílalo mezi sebou.

Žádné komentáře: