úterý 28. července 2009

Paintball

Kancelář Residential Life, co nás (studenty) má přes léto na starost, zorganizovala takhle ke konci pár akcí. Zapsal jsem se skoro na všechny, a tak jsme včera v deseti lidech vyrazili na paintball. Bylo to poprvé, co jsem to hrál, a docela zážitek. Jen jsem skoro nic neviděl. Maska, kterou jsem dostal, byla extrémně poškrábaná. Podařilo se mi pod ní dostat brýle - když ale po nich teče pot, tak je to ale asi tak stejně hloupé jako bez nich. Personál na mě neudělal dvakrát dobrý dojem - když zbraň přestala střílet, přítomný asistent si s tím neviděl rady a poslal mě do hlavní budovy. Tam na mě čtyři zaměstnanci koukali s kuřecími křidýlky a nikdo se neměl k tomu se zbraní něco dělat. Když se toho jeden ujal, všechny kuličky vysypal - i do těch křidýlek.

Celkově je painball ale skvělé adrenalinové odreagování, kde trefa většinou bolí jak rána tenisákem, a možná si odnesete domů pár suvenýrů v podobě malých kulatých modřin na těle.

Žádné komentáře: