středa 15. července 2009

SkyEurope, drž se!

Prakticky celý rok jsem tu žil s nějakým cestováním před nosem - na podzim jsme plánovali a kupovali letenky do Mexika, v zimě jsem se těšil do Kalifornie a spol., o jarním semestru pak na výlet po městech na východě.  Teď se samozřejmě těším na "výlet" do Česka. A aby mi to cestování nechybělo, tak jsem si koupil zářijovou letenku do Itálie - a uvidím se po dvou letech s jednou kamarádkou z Neapole. Už se těším na pravou pizzu. Využil jsem velkých slev u SkyEurope, které byly do neděle. Cena byla natolik příznivá, že jsem to risknul a doufám, že s tím bankrotem ještě pár měsíců počkají.

2 komentáře:

Kyslík řekl(a)...

Mám kamaráda dopravního pilota, co létá s Boeingem (pro ČSA) a ten na SkyEurope (ale i jiné nízkorozpočtovky) hrozně nadává. Podle jeho slov úmyslně zanedbávají opravy letadel a bezpečnostní pravidla, jen aby ušetřili.
Pokud by taková společnost zkrachovala, budu se hned cítit bezpečněji.

Ondřej Kubera řekl(a)...

To je možné (v něčem je let s low-cost aerlolinkami podobný s nákupem ve Walmartu).

Každopádně by mě zajímalo, jak je ta bezpečnost kontrolována.