neděle 5. července 2009

Den nezávislosti - část první

Independence Day, klasický americký svátek - vidíte a slyšíte o něm opakovaně ve filmech a najednou hups a jste "v něm". Brooke (nejhodnější knihovnice na světě) mě pozvala na večeři k nim domů, a tak jsem měl příležitost poznat více členů této sympatické rodiny - manžel, děti, rodiče Brooke, teta… A taky psi - černý maxipes Hamish a hyperaktivní Pablo, o kterém si teď nejsem jist, zda je jejich, nebo byl jen na návštěvě.


Když jsem pomáhal v kuchyni s přípravou salátu, zjistil jsem, jaké všechny vychytávky tam mají - odpeckovávač třešní, formička na hamburgery… ale největší vynález je odstraňovač vody z umytého salátu. Taháte za šňůru, která to celé roztočí a voda se dostane skrz síto pryč do vnější nádoby.


Docela mě překvapili, když mi k pití nabídli mimo jiné Staropramen. Jídlo bylo vynikající - jak grilované obrovské vepřové kotlety, tak následných dezertů z domácích plodů.


Moc příjemný večer, který však ještě nekončil...


Žádné komentáře: