sobota 1. srpna 2009

Big and Tall

Už delší dobu jsem sháněl džíny. Dvoje jsem tu ke konci pobytu vyhodil, protože byly natolik zničené, že by je nemělo cenu tahat zpět. Sháněl jsem už třeba v San Franciscu přímo ve velkém obchodu Levi's, ale ani tam neměli na mě délku v nějakém přijatelném stylu (kde jinde by měli mít?). V Macy's v Crossgates jsem také nepochodil. Do hledání jsem zapojil asi čtyři zaměstnance včetně nějaké manažerky. Nutno říct, že byly celkem neschopní - jeden našel v počítači, že je mají, druhá šla hledat, třetí řekla, že ne, a čtvrtá přišla a řekla, ať si je objednám po internetu. Dopadlo to tak, že když jsem se po půlhodině šel jedné té paní ptát na plavky, tak se upřímně divila, že tam po tom všem ještě stále jsem.

V JCPenney to nebylo o moc lepší. Slečna mezi džíny mě poslala do sekce s nadměrnými velikostmi "Big and Tall". Odsud mě pán poslal zpátky mezi džíny. Prohlédaval jsem tedy obě místa a nenašel nic. Ta sekce "Big and Tall" mě ale docela pobavila. Nechápu druhou část názvu, když pro vysoké tam neměli vůbec nic. Zato "Big" sedí, protože džínů s pasem přes 50 tam měli mraky.

Úspěšný jsem byl až dneska, když jsem poprosil Brooke o pomoc. Zajeli jsme do Sears v jednom nákupním centru, kde už jsem dobře nakupoval s Debbie. A mohl jsem si dokonce i vybírat.

Žádné komentáře: