pondělí 3. srpna 2009

O čem jsem (ne)napsal

Těch jedenáct měsíců v USA bylo bohatých (a ještě skoro celý den bude) a přicházelo strašně moc podnětů, o kterých mě tu bavilo psát. I drobnosti, detaily, které normálně nestojí za řeč, mě přišlo zajímavé sdílet - už jen protože tu bylo všechno aspoň trochu jiné. Stylem jeden příspěvek denně se mi sem nepodařilo vměstnat vše, o čem jsem chtěl napsat. Napravím to jedním shrnutím. Připraveni na informačně nejhustší článek na tomto blogu?

(Ne)napsal jsem o tom,

  • jak využila můj výškový potenciál na svém domě šéfka cateringu
  • jak jsem si tu rozuměl spíše s lidmi 30+ než 20-
  • jak profesor ruštiny hrál návštěvu z Ruska a my mu dělali prohlídku kampusu v ruštině
  • jak jsme si objednali pizzu online
  • jak jsem se chtěl zapojit do podnikatelské soutěže o 1700 dolarů a ona se nekonala
  • jak jsme vyplňovali a posílali daňové přiznání
  • jak někdo prodává na craigslistu kradené iPody a netají se tím
  • jak se tu hodně používá hlasová schránka (voice mail)
  • jak těžké je získat srozumitelné a přesné informace o clech
  • jak tu množství mléka může být vyjádřeno min. ve čtyřech různých jednotkách
  • jak se mi připravoval RoveL na dálku
  • jaké jsem dostal známky
  • jaká hlavní jídla na nás čekala v jídelnách
  • jak jsem se o některých amerických událostech dozvěděl od českých známých
  • jakou pozornost mezi letními projekty vzbudil Second Life
  • jak jsem si zahrál videohry - infantilní i jednu špičkovou detailní špionskou
  • jaké aplikace na iPod Touch jsou lidi schopné vymyslet
  • jak se střílelo nedaleko kampusu
  • jak po mě z Wall Street Journal vymáhali peníze za noviny, které mi nepřišly
  • jak vypadá město Schenectady
  • jaká část ruské gramatiky je pro Američany nejsložitější a Čech ji pochopí během pár vteřin
  • jak mnozí profesoři přistupovali k studentům velmi individuálně
  • jak jsem se naučil azbuku s písankou
  • jak mnoho tu je restaurací nabízející mezinárodní kuchyni a jak dobře jsme se najedli v jedné rodinné italské
  • jak vypadaly pokoje, v kterých jsem bydlel
  • jak jsem byl v kontaktu s domovem
  • jak využíval můj spolubydlící žehlící prkno
  • jak fungují a vypadají školní noviny
  • jak jsem na jaře chodil poctivě do posilovny, než jsem onemocněl
  • jak jsem se vyrovnával s kulturním šokem
  • jaký je rozdíl mezi nurse, nurse practitioner a physician
  • jaké slevy na mě čekaly v Crossgates při jarním nakupování
  • jak se kampus neustále upravuje
  • jak jsou učebnice robustní, plné obrázků, shrnutí a věnují dostatek prostoru motivaci ke studiu
  • jak jsem se zúčastnil semináře o Mathematice a byl oslněn, co všechno tento program umí
  • jaký smysl má Language House, kde jsme bydleli, jak to tam vypadalo a kdo tam všechno bydlel
  • jak mi v jeden čas mnoho lidí nezávisle na sobě řeklo, že vypadám jako Harry Potter
  • jak se liší dopravní značky
  • jak vypadal můj běžný den a jak se změnil můj režim
  • jak se staví na kampusu nová budova
  • jak pen a pan se nevyslovuje stejně
  • jak byla v knihovně party s tombolou
  • jaké slevy nachystal bookstore na některé oblečení
  • jak na horror night nepřišli ti, co slíbili
  • jak se v knihovně nachází tajná místnost PBK, kterou doprovází řada mysteriózna
  • jak jsem v cateringu sloužil prezidentovi
  • jakými způsoby jsme propichovali desítky balonků po německém karnevalu
  • jak a proč psát blog každý den

5 komentářů:

. řekl(a)...

Ty jo,zustan tam jeste,ja si o tom chci precist!:-D

Ondřej Kubera řekl(a)...

Tak jo.

Pavel Trojánek, Tee-pee řekl(a)...

všechny bodíky si tisknu a založím na tom naší debatu v úterý od 1am do 3am :D

Julča řekl(a)...

No, tedy...také bych se ráda dočetla...obzvlášť některé body lákají...Štaflíku! :-)

Ondřej Kubera řekl(a)...

Tak třeba někde jinde, jindy a jinak.